POWERKING

är min drog just nu. dricker typ två om dagen, haha!

satt och filosoferade i den tysta bussen som jag åker med varje morgon. tänkte på att alla har vi våra rutiner, vare sig det handlar om att sitta på samma plats på bussen, till att äta nån speciell tid på dygnet.

varje morgon är det exakt samma personer som åker med bussen jag åker med. jag vet alltid exakt vilka som sitter där och jag vet vart folk går på och av. är det inte lite roligt, att alla sitter på samma plats? som i klassrummet?
och man vet alltid att den jobbige jäveln kommer trycka på "stannar"-knappen strax innan slutstationen. dag för dag blir det bara mer och mer irriterande! haha... jag trodde vi alla visste att bussen stannar där?

Kommentarer
Postat av: Nellie

Fin blogg! <3:)

2010-11-04 @ 15:38:54
URL: http://nelliieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0